Oldal kiválasztása

szülők

​Boldogságóra képzés szülőknek

Egy tudományos módszer, amivel a diákok boldogabbak, kitartóbbak lesznek, eredményeik javulhatnak és a velük való közös munka is könnyebbé válik

​Mi az a Boldogságóra?

​A Boldog Iskola programjának fókuszában az áll, hogy hogyan lehet a negatív gondolkodásmódon változtatni, és a tanulásban egy optimista hozzáállást kialakítani a diákok körében. ​

Ma már az ELTE PPK által tudományosan is igazolt programot fejlesztettünk ki, mely a pozitív pszichológia módszereire épül, ami mind a diákok, mind a tanárok jól-létével foglalkozik, és ahol lehetőség van a szülőket is bevonni a programba.

​Nem a tudás terhére dolgoztuk ki a programot, hanem annak kiegészítéseként, ahol az a cél, hogy a hagyományos tudásátadást és az életben szükséges kompetenciák fejlesztését összhangba hozzuk az iskolai oktatásban.

A Boldogságóra könyvei az egyes életszakaszok igényeinek és lehetőségeinek figyelembe vételével négy különböző korcsoportra (3-6, 6-10, 10-14, 14-20) igazítva készültek el. Egy kézikönyvben több mint 200 játékos feladatot találsz!

Szeretnéd, hogy a gyermeked

  • minden helyzetben határozott és magabiztos legyen?
  • bátran nézzen szembe a mindennapi élet kihívásaival?
  • pozitívan, tele önbizalommal kezelje a nehézségeket is?

​PROF. DR. BAGDY EMŐKE

​A BOLDOGSÁGPROGRAM FŐVÉDNÖKE

„Arra törekszünk, hogy a Boldogságórák derűs és élménygazdag feladatai, játékai, valamint gyakorlatai fokról fokra kibontakoztassák a derűt és életszeretetet. Gyermekeink így a jövőbe vetett hittel, bátran járják végig a felnőttséghez vezető utat, majd boldogságra képes emberré válhatnak.”

Miben tud segíteni a boldogságóra képzés és a könyv neked?

  • Segít, hogyan ismertesd meg 10 egymásra épülő téma segítségével, lépésről lépésre az ovisokkal és az iskolás korosztállyal a boldogság különböző összetevőit és feltételeit,
  • ​Segít a gyerekeknek lehetőséget adni az érzelmeik kifejezésére, a számukra érzelmileg nehezen megélt események feldolgozására,
  • ​Segíti a gyermekek közösségbe illeszkedését, a társas életre való felkészítését,
  • check​Segítségével remekül átbeszélhetők az ovisokat és az iskolásokat érintő kérdések és napi problémák,
  • check​Játékos formában kínál megoldást az őket érintő kihívásokra,
  • check​A fejlesztő gyakorlatok szinte észrevétlenül építik az önbecsülést és a pozitív énképet,
  • check ​A feladatok segítenek a pozitív életszemlélet kialakításában,
  • check ​Gyakorlatai szélesíti a gyerekek látókörét és gondolkodásmódját,
  • check ​A közösségi feladatok fejlesztik a gyerekek problémamegoldó képességét,
  • check ​Segít a gyermekek akaratának fejlődését (a dackorszak, hisztik megjelenése) jól kezelni, megfelelő módon levezetni a feszültséget,
  • check ​Segít jó kapcsolatot kialakítani az óvó nénivel és tanítóikkal,
  • check ​Segíti megoldani az óvodai és iskolai konfliktushelyzeteket,
  • check ​Segíti a családban való kapcsolódást, jobban elérhetővé válnak egymás számára a gyermekek a szülőkkel,
  • check ​Segít még több pozitív élményt felfedezni, befogadni,
  • check ​óvja a gyerekek és fiatalok mentális egészségét.

A​z eredmény, ha használod a képzésben tanultakat: optimista, magabiztos és kitartó ​gyerekek és fiatalok, akik megoldandó feladatként kezelik a mindennapi kihívásokat, észreveszik az élet szépségeit, az örömteli pillanatokat, és boldog, határozott, pozitív énképpel rendelkező felnőtté válhatnak.

ŐK MÁR MEGTAPASZTALTÁK A BOLDOGSÁGÓRÁK POZITÍV HATÁSÁT

Tájékoztató a boldogságórákról

„Tesztbeli eredmények mutatják, hogy a gyermekek érdeklődőbbek lesznek, kreatívabbak és nő a figyelemkoncentrációjuk a boldogságórák következményeként.”

Tabajdi Éva iskolapszichológus ​

„A tanév végén az igazgatónő bejött egy boldogságórára és azt tapasztalta, milyen látványos változás történt az osztályban.”

​Dr. Prof. Bagdy Emőke ​pszichológus

​​„A Boldogságóra a szociális intelligenciát, az érzelmi intelligenciát, érzelmi kultúrát neveli, növeli. ​Olyan alapvető dolgokról van szó ebben a programban, amelyek mind az egyedi személyiséget gazdagítják, mind a kapcsolatokat finomítják, tökéletesítik.”

Mit mondanak a gyerekek a Boldogságóráról?

quote-left

​​Az tetszik a Boldogságórákban, hogy megmondhatom a rossz érzéseimet. Azért jó, mert az osztályban nem lesz annyi veszekedés, bántás, és én is fejlődök.

quote-right

​Nagy Péter

​tanuló

quote-left

​Azt szeretem a boldogságórában, hogy olyan sok mindent megtanulhatok a szeretetről. Szeretem, hogy megnyílunk mindannyian egymás felé, utána sokkal könnyebb minden, reményt ad nehézségen és minden szomorúságom után is. Olykor minden nehéz és alig várom, hogy Boldogságórán megkönnyebbüljek.

quote-right

​Szabó Sára

tanuló

quote-left

​Azért tetszik, mert minden órának van tanulsága. „Jobb Veled a Világ” és minden órában másról beszélünk. Megtanulunk valamit a boldogságról. Megoszthatom az érzéseimet. Őszinte tudok lenni.

quote-right

​Kiss Márk

​tanuló

MENNYIBE KERÜL?

​SPECIÁLIS AJÁNLAT!

A Jobb Veled a Világ Alapítvány nagyra értékeli a szülők felelőségvállalását, így a tanfolyam teljes díjából

​35%-ot​ átvállal!

​Alap ajánlat

  • ​Elméleti háttér
  • ​Óravázlat
  • Ingyenes szállítás
  • check​Szabadon választható feladatok
  • check​Mesék: történetek minden témához
  • check​Adott témához ingyenesen letölthető dalok

​​Speciális ajánlat

  • ​Elméleti háttér
  • ​Óravázlat
  • Ingyenes szállítás
  • check​Szabadon választható feladatok
  • check​Mesék: történetek minden témához
  • check​Adott témához ingyenesen letölthető dalok

​59.000 Ft helyett

​Időpontok

​2019. március 22-23-24.

​Miskolc

​2019. március 22-23-24.

​​Szeged

​2019. március 22-23-24.

​Veszprém

Copyright text and footer links.